Sunday 12 February 2012

huh..!!! penat beb aqi nih..byk gila kowt kelas..dgn test nya..adoi..da la xley jwb ngat td..sedey ar...xtaw ar result ku cm na t...wsaw gak sbnqnya..mmg kna tawakal byk ar past nih....malam nih nsb bek klas cncel..kalo x,mati krg la aku..gara2 jalan sokmo..dok umt nih,ya Allah..jln sokmo la..siang malam derr..kurus aku gini..hehehe...tp nasik pnoh polisterin gak..hahaha...and...b4 that,td aku dapat da result test bio aku..hohohoho..agak menduka citakan la..tp not bad la..coz standard ar ngn stdy aku..aku xstdy pown ap yg msok 2..aku stdy yg len,yg len yg masok...haaishh...sabaq ja la..xpa2..aku redha ja cm na pown..hahah...lectrer pown da knai da la nih..ketaq gak la tp ok gak dya knai...femes kit..hahaha...ur... 2 jew la kowt tok aqi nih...sat g aku ada idea,aku tulih plak narh.. :-D

No comments:

Post a Comment