Thursday 16 February 2012

meniti2 hari2 without my pemilik hati.... :-(





assalamualaikum...hari nih,16/2/2012.....adalah hari bersejarah bg aku..aqi nih la aku diputoskan oleh pemilik hati....sedey.....aku kuatkan hati menghadapi hari2 nih..tp still tgu dya cntact aku..mlangnya...dya da mmg da lupa aku..salu kalo aku mjok pown mmg cm nih gak...tapi kali ni lain..aku btol2 da asa ilang dya...eerr.....walaupown aku da ada farmiey,kawan baru aku setakat nih la..tapi dya lain la...dya kdg2 suka cgt paksa aku..aku xse ngat g2 sebenaqnya....tapi...dya ad baek dya dari segi lain...urmmm...sai dya nih,aku xtaw ar nk komencm na...dya tetiba muncul lam idop aku...dah 2,muncul lak time aku mmg btoi2 perlukan teman nk cta aku ngn pemilik hati..kdg2 aku asa besh gak kawan ngn dya...xtaw la wey...aku xley nk describe ag perasaan aku kt dya...just wait n c..bak kata dya,kalo ada jodoh,ada la..huhu....i really2 misz him.....dya rindu aku ke x ek.??dya pelengkap idop aku......tpi npa dya pegi........aku try nk lupa dya tapi byk bnda yg wat aku rindu gler kt dya... :-(:-(....nie ad la ckit gmbaq kngan aku ngn dya...nih la first n da last kmi jumpa....

No comments:

Post a Comment